fredag den 30. november 2007

Skoenes fortjeneste

Da jeg var i London købte jeg et par nye sko (surprise-surprise!). Det er sådan nogle lidt frække Cabaret/Chicago-sko, men som alligevel er casual nok til at have på, på arbejde. Hvilket jeg så har i dag.
På vej ned til stationen i morges, er der så en bil der kører ind til siden og ruller vinduet ned. Jeg tænker at han nok vil spørge om vej, så stopper op. Men han ville bare komplimenterer mig. Han ville gerne have lov til at sige, at han synes jeg var meget smuk. Det fik han lov til. Så ville han give mig sit nummer. Det fik han ikke lov til.

Jeg tror jeg blev lidt paf, og reagerede derfor med min sædvanlige, lidt overlegne mine. Ala: Det ved jeg da godt, jeg bliver stoppet af mænd konstant og hele tiden, så tag du bare og stop dit nummer op i nummeren. Eller noget...
Det var ikke min mening. Jeg blev faktisk både overrasket og beæret. Så til manden i bilen: Tak :o) Det er en dejlig kompliment at få. Og du er lidt sej at du gjorde det. Og nej tak, jeg vil stadig ikke have dit nummer.

Er overbevidst om, at det var pga mine nye sko...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lyder rigtig dejligt selv om jeg ikke kan forestille mig de der sko, har du et billede af dem?

Anonym sagde ...

Har desværre ikke noget, men kan nok få taget et i løbet af weekenden :o)

spunky sagde ...

woooooow ...... ja undskyld udtrykket.
men du er sgu da en sej tøs...

den type mænd er der i øvrigt ikke mange tilbage af...

så også lidt sejt af ham

skøn lille historie!