mandag den 5. november 2007

Flere ferier!

Hey!!! Jeg har da helt glemt at fortælle at jeg også lige skal ud og rejse nogle flere gange, over de næste par måneder.

Først skal jeg faktisk til Sverige i weekenden. Lækkerkæresten har fødselsdag og da vi ikke gad at holde fest, blev vi enige om at tage på en lille romantisk getaway :o)

Til London om nogle uger, det har jeg lige skrevet om.

Så lige til London en gang mere til januarudsalg. Ja-ja... jeg er shopaholic.

Så den store tur. Vi skal et par uger til Caribien. Nærmere betegnet Guadeloupe. Dét bliver fedt!!! Glæder mig sygelig meget, til afslapning på stranden, dykning en masse, ud og sejle på vores egen catamaran, trekking i regnskoven og med kajak på bølgen blå :o)

Når vi så kommer hjem har jeg lige en uges tid hjemme, og så skal jeg sørme afsted igen. Denne gang til Rom, hvor jeg skal på kongres. Og jer der kender mig ved, at dét er en af mine absolutte yndlingsrejseformer. Omgivet af andre mennesker der er ligese nørdet som mig :o)

3 kommentarer:

Christina sagde ...

slet ikke dårligt... godt for dig :D kan du ikke lige smitte mig med lidt af det dér ;)


(kun en lille bitte næsten ikke nævneværdig smule misundelig...)

Frk. Maj sagde ...

må jeg ikke godt komme med til Rom? De er ikke så gode til engelsk, men til gengæld kan jeg tale italiensk.. ??.. kom nu - pleaaaaaaaaase

Anonym sagde ...

Miss M: Jeg hoster lidt ferier i din retning, så må vi håbe du bliver smittet :o)

Frk. M: "Overvægt??? Nej, det kan jeg sørme ikke forstå, jeg har da kun et par kjoler og min translator i kufferten :o)"
Det kan godt være du skal tage med, for jeg kan kun sige Si og No og Gefico (og det er vist ikke noget pænt ord) og tælle til ti. HVordan får jeg nogensinde bestilt en drink i baren uden dig??? For slet ikke at tale om hvordan jeg får shoppet!?!? Jeg skynder mig at finde en kuffert du kan være i!