mandag den 17. december 2007

Nytårspanik

Ih altså!

Det er snart nytår, ing? Og så plejer man at feste og sådan, ing? Og det gider vi ikke. Vi ville tage op i sommerhuset og bare være nøgne og sammen og hygge og det der. God plan, vi var begge glade. Lige indtil Fru Svigermoder proklamerede at de tog op i deres andet sommerhus (som ligger temmelig tæt på), men så kunne vi da bare hygge os sammen.

Jo...

Altså...

Hvis jeg nu havde lyst til at fejre nytåret påklædt og i selskab med andre end min skønne mand, er jeg egentlig ret sikker på, at jeg hellere ville ha valgt nogle andre end svigerfoældrene. Lækkerkæresten mener ikke at vi kan tillade os at sige, at vi godt vil benytte deres sommerhus, men ikke gider at se dem, så nu har vi så lige en uges tid til enten at finde på noget andet, eller til at erkende at nytårsaften bliver brugt i selskab med svigerforældrene - bare os fire. Suuuuperhyggeligt!

Vi har et hav at festinvitationer, men ingen vi egentlig gider benytte os af.

Så hvad gør vi? Vi har prøvet at finde et sommerhus vi kan leje. Vi har kigget på hytter i Sverige vi kan leje. Vi har prøvet at komme på alternative muligheder. Vi vil egentlig helst bare være so to sammen, uden en masse andre mennesker. Og jeg er SÅ åben for forslag!!! Er der fx nogle derude der lige har et sommerhus eller en lækker hytte som er til leje nogle dage over nytår??

Ingen kommentarer: