onsdag den 26. december 2007

Drømmejuleaften og sørgelig juledag

Vi havde den mest fantastiske juleaften. Ting gik galt og der var lidt stress, men i det store hele var det fantastisk. Vi var omgivet af næsten hele familien, maden blev super (ænder i ovnen og flæskestege på grillen), træet var smukt og jeg fik nogle vilde gaver.

Af min elskede kæreste fik jeg den taske jeg har gået og drømt om så længe. En Elgin fra Mulberry! Vi bringer lige et billede (og den opmærksomme læser vil se at det er den samme taske som jeg har haft her på bloggen, ude i siden, siden bloggen startede):

Er den ikke smuk? Er den ikke bare fantastisk? Suk... jeg er så forelsket i den taske...

Nå, videre i gaveregnen. Jeg fik nemlig også en anden vild gave. Jeg fik en Krügerrand af min mormor og morfar. Min morfar havde købt den for mange år siden, og nu har de så sat et øje på og hængt den i en flot guldkæde. Jeg har aldrig haft sådan en i hænderne, men er du tosset hvor er den tung!! Vi smider også lige et billede af en Krügerrand:


Vi fik også en masse andre gaver. Bl.a. vinglas, sidste sæson af Lost, en Niketaske til træning, en stegepande, sengesæt, og en elkedel fra La Cafetiere. Den ser sådan ud, bare i rød:

Derudover gav min søster og jeg hinanden og vores mor, en rejse til London. Så anden weekend i januar skal vi et smut derover. Og jeg gav Lækkerkæresten en tur til Amsterdam, så til marts tager vi derned.

Julen har ikke kun været god. I går døde min svigerindes mor, så stemningen er noget lav lige nu. Hun har været syg af ALS et stykke tid, og havde det virkelig dårligt til sidst, så på en måde er det jo godt at det er slut nu. Men for pokker hvor har jeg bare ondt af min svigerinde. Kan slet ikke forestille mig hvordan det er at miste sin mor. Jeg skal til julefrokost hos mine forældre om lidt, og jeg ved ikke om min bror og svigerinde kommer. Men deres datter på 2 kommer nok til at være hos min mor og mig den næste uges tid, indtil de får styr på begravelse og bo osv.

2 kommentarer:

Janni sagde ...

Er ked af at høre om din svigerindes mor.

Men hold da fast hvor er jeg misundelig på din taske, den har også stået øverst på min ønskeseddel længe.

Tillykke med den.

Anonym sagde ...

Trist med din svigerindes mor.

Meget smuk taske - forstår godt du er glad. Og sikke en gavmild kæreste :-)
Den der sidste sæson af Lost - er det 3. sæson? Eller har de fundet på mere?? Jeg er lige færdig med 2. sæson nemlig.