tirsdag den 10. juli 2007

Tagger-Anne

Tagger-Anne har givet en udfordring. Og nu er jeg jo usandsynlig barnlig på det punkt, og kan slet ikke håndterer når nogen siger: "Kom nu Mulle... du vil da gerne ha din Marokko-pude, ikk'?" eller: "Alle de andre gør det!"

Så kommer der en lille 4-års pige kravlende op på min skulder, og der sidder hun så og skaber sig helt hysterisk indtil jeg lystre og hopper ud over broen, som alle de andre åbenbart gør... eller noget.

Nå, det jeg ville sige var, at jeg selvfølgelig agter at tage udfordringen op. Det bliver bare ikke nu. Jeg kæmper stadig en brav mac-kamp. Nu har den været på hospitalet og er i dag blevet udskrevet med en recept på geninstallation. Om jeg så fatter hvorfor fanden der så står; der kan ikke installeres software på denne computer, når jeg forsøger at sætte disken ind i Mr. Macies numse! Jo-jo, jeg elsker da at bruge de fleste af mine vågne timer med enten en uforstålig svensker fra Apples hotline i røret, eller en i Humac, ventende på at det bliver min tur. Mind mig lige om hvorfor mac er så fedt!

Ingen kommentarer: