torsdag den 12. juli 2007

Bedre sent end aldrig

Okay, jeg blev jo tagged og skal derfor skrive de der 8 ting. Jeg har dog besluttet at jeg ikke sender den videre. Bare for at skåne de få der er tilbage i Blogland som ikke allerede har fået den ;o)

  1. Jeg er et kæmpe rodehovede
  2. Jeg har lige sendt invitationer ud til min 30 års fødselsdag... det bliver en kææææmpe fest :-D
  3. I min stue har jeg omkring 35 indrammede billeder... i forskellige størrelser. De skal alle flytte med.
  4. Jeg har en håndtaskefetish
  5. Jeg er meganervøs for at jeg ikke er dygtig nok til at klare mit nye job.
  6. Jeg er permanent lilla under øjnene disse dage, men ser frem til ferie og søvn, når ferien sparker ind om få dage.
  7. Jeg er hundeangst for min bankrådgiver. Forventer at hun allerede har tilkaldt politien og at de står klar når jeg kommer derned senere i dag... Sådan en umoden omgang med penge, da være ulovlig...
  8. Jeg er så forelsket at jeg kan få tårer i øjnene af lykke når han ser på mig, med det der bestemte blik. Og sådan har jeg aldrig haft det før.

Ingen kommentarer: