onsdag den 11. juli 2007

Forhåbentlig sidste mac-brokker-indlæg

Okay, jeg startede dagen med at tage ned til Gammel Mønt og spørge hvad pokker der sker med min mac. De kunne sørme ikke forstå hvad der var galt, men kom da frem til at jeg skulle købe en ny installationsdisk. Til fucking 1000,- kr!!!!! Er den lavet af guld, eller hvad?!?! Nej, det kunne jeg så konstaterer at den ikke var. Men da jeg kom hjem med den dyre skive, og satte den i, virkede det stadig ikke.
Jeg indrømmer blankt at specialestress, computerproblemer og mangel på søvn de sidste par uger, har resulteret i en temmelig lav stresstærskel. Jeg valgte i hvert fald at sætte mig ned på gulvet og vræle. Og så ringede jeg til lækkerkæresten og vræle. Nej, først skældte jeg ud på ham (dybt uretfærdigt!) mens jeg vrælede, og så vrælede jeg bare. Han blev temmelig forskrækket, men tog det i strakt arm. Sagde nogle beroligende ord og lagde røret på. 10 min efter (og jeg vrælede stadig) stod han midt i stuen, klappede mig på hovedet, kyssede mig på den meget våde kind, tog Mr Mac under armen og gik igen. En time efter blev jeg ringet op af en (meget sød) medarbejder fra den der dumme butik. Han havde bøjet reglerne lidt og havde installeret det hele for mig. Så nu kunne jeg godt holde op med at vræle og komme ned og hente min mac... og mine 1000 kr. For det program kunne jeg vel ligeså godt leverer tilbage.

Jeg elsker når min fantastiske kæreste træder i karakter og bare er enormt meget mand-der-order-tingene. Han er altså min helt.

Nu sidder jeg så med Mr mac på skødet, midt i sofaen, og prøver at proppe alt det ind i den, som jeg havde før. Hvis nogen af jer sidder derude og kommer i tanke om at jeg da nok har mistet jeres mailadresse, så ja! Det har jeg. Og hvis det virker relevant, vil jeg virkelig værdsætte hvis I lige gider skrive den til mig igen.

2 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

WAUW!! God kæreste ja!

Og dejligt - nu kan jeg endelig se den smukke taske, lækre is osv. Før var der kun billede af skoene.

Skøn blog!

Miss Blue Eyes sagde ...

Daaaarjlig kæreste :o)

Godt du kan se billederne også... mit bidrag til lækkersulten ;o)

Og i lige måde, måtte også lige bruge en halv times tid på din blog, og det bliver ikke sidste gang :o)