fredag den 6. juli 2007

Kapitulation

Vi kapitulerede. Efter 1½ døgn på Roskilde var vi gennemblødte, teltet var væltet, der var mudder overalt og vi var kolde til benet. Så vi tog hjem. I nat har jeg sovet i en dejlig varm seng og lige nu er mit våde tøj i tumbleren. Så nu kan vi lidt igen. Efter en gang brunch på O's og lidt teltshopping tager vi derud igen.
For sjovt er det jo. Jeg havde min første vagt i går, og stod under Arcade Fire-koncerten. I aften
skal jeg være scene vagt under Trentemøller, Mika og Hatesphere. Glæder mig for vildt til Mika!

P.S. Nå ja... det viste sig at jeg er sej ud over det normale. Jeg rekonstruerede mit speciale på et par dage, sov stort set ikke, og mangler nu et abstract og et par referencer. Sagt med andre ord. Jeg er faktisk næsten færdig med specialet...

4 kommentarer:

Sebastian sagde ...

Puh det lyder ubehageligt mht Roskilde.
Men godt mht speciale.
Lykke til.

Anne O'Manne sagde ...

Det må være en speciel oplevelse - på den fugtige måde.

Men hvor jeg dog godt gad at se både Mika og trentemøller.

Hvor er jeg lettet over at læse, at du fik løst det med specialet. Phew!

Anonym sagde ...

Godt at høre med specialet, alt andet havde da også været til at få lange løg af.
Mmm, brunch på O's er bare det bedste! Yum :o)~

Anonym sagde ...

Thumbs Up !!!