tirsdag den 10. juli 2007

Roskival

Overlevede Roskival. Og morede mig kosteligt. Var sinderglad for backstage området og mediebyen, da der her var noget mindre mudder end ude hos pøblen. Hørte de dårligste koncerter i mit liv (Host-Hatesphere-host-Machinehead-host) og prøvede ikke at grine højt da det ene band på syngende århusiansk sagde; "Der er godt nok meget mudder, hva? Kunne det ikke være feeeed hvis alt det mudder var blooood?", hvortil alle deres fans skreg helt vildt. Altså hvad sker der lige for dem? Hvorfor er de så vrede? Hvorfor laver man en sang der hedder 500 dead people og så bare skriger wrau-wrau-wrau!? Jeg forstår det ikke...
Jeg forstår heller ikke at Mika kan have siddende på sin samvittighed at jeg næsten måtte græde mig i søvn over at han aflyste. Jeg forstår til gengæld at jeg så en af de fedeste koncerter i hele mit liv. Den slog George Michael. Den slog Michael Jackson. Den kom faktisk helt op på siden af Prince! Det var The Ark, og aldrig har jeg set nogen lignende! Det var simpelthen så vildt! De har lige fået sig en groupie som er vilig til at følge dem land og rige rundt!

Nå, jeg arbejdede jo også. Har sikkert givet 100 krus vand til skrigende fans, hevet et dusin besvimede mennesker over mojohegnet og båret dem ud til lægerne, og lavet scenens vildste stagedive, for at redde en ung besvimet mand der lå midt i en dansende flok. Jeg var go. Det var sjovt. Vi gør det igen næste år. Jeg havde store planer om at mødes med en masse mennesker og drikke øl, bl.a. med vore alles Blogdronning. Men det blev aldrig til noget... for jeg havde så travlt. Det er ikke løgn. De dage gik jo sindssygt hurtigt, og jeg havde virkelig travlt.

Kom hjem i går, meget træt, meget beskidt. Har sovet siden. Kan stadig ikke komme online hjemme, men håber det løser sig snart... Gennemlæser speciale, forbereder flytning og pakker. Tager 14 dage til Frankrig på søndag.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Lyder som en fin festival :o) Og ja. øv at vi ikke fik tid til at ses - det må vi gøre en anden god gang så.

Jeg fik desværre slet ikke set musik nok. Til trods for mine lange ophold i helt egen lille afdelings lille gård i mediebyen - hvor der var fast gulv under hele gårdhaven, tog vejret ligesom pusten fra mig. Øv!

Vi vil ha sol næste år...!

God gennelæsning, flytning og alt det andet...phyy man får helt stress på dine vejne..
/Sille