mandag den 30. juli 2007

Frankrig tur-retur

Velkommen hjem, Miss Blue Eyes. Jo tak :o)

Vi kom hjem fra det skønne La France i går aftes, med en bil der lå meget lavt på vejen! Altså man kan jo ikke besøge vinområderne uden at købe en smule vin med hjem, vel? Og man kan da heller ikke kører forbi bordershoppen uden at købe et par rammer øl eller 19, vel? For ikke at nævne sodavand, cider, øltønder og slik... Lige nu er det hele opmaganiseret i mine forældres garage, så vi ikke skal slæbe det hele op på 4. for så om to uger at slæbe det ned igen og op på 4. i vores nye lejlighed. Og nej, jeg siger ikke hvor den garage er!

Det var en skøn tur. Vi sov i bilen på enten campingpladser eller i skoven. Vi badede i små skovsøer (okay-okay, Lækkerkæresten gjorde... jeg syntes de var lidt klamme), gik på opdagelse i små og store byer, var i Disneyland og morede os helt vildt, drak os igennem adskillige vindistrikter og gik kun hinanden lidt på nerverne :o)

Jeg ved godt jeg burde lave et stort indlæg med beskrivelser, billeder og sjove anekdoter, men det gider jeg ikke. For ved siden af mig ligger den nye Harry Potterbog, og den vil jeg hellere kaste mig over :o) Men skal nok vende tilbage når den er læst (eller måske før).

Har I haft en god sommer, Blogland?

3 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Jubiii! Så så man mig juble, da jeg fik øje på dig på Blogbot.
Velkommen hjem! Det lyder som en dejlig ferie. ...Men også en af de ferier, hvor man er glad for at komme hjem til sin seng og sit badeværelse.

Miss Blue Eyes sagde ...

Hi hi, tak for det Anne.

Og ja, totalt glad for sit badeværelse. Men mere glad for sit toilet. Omend jeg har fået rimelig gode lårmuller af at stå i akavet stilling over klamt toiletbræt og forsøgt ikke at tisse på mig selv.

Tilbage til Harry...

Anonym sagde ...

Ja, velkommen hjem til DK. Har selv været rundt og benyttede mig faktisk af at kunne skrive på min blog mens jeg var væk :o)