onsdag den 11. juli 2007

Kors, jeg er solgt!!!

Ikke alene kan Lækkerkæresten redde mig fra vrælende paniksituationer, han kan også være Byggemand Bob (men uden hatten). Det bevidste han lige da han ombyggede sine forældres varevogn til en autocamper. Noget med en plade med ben ind over hjulkasserne, så der kan ligge en madras ovenpå og stå kasser neden under til alt vores habengut... og øl :o) Kors, hvor er jeg bare vild med den mand!
På søndag står den dens ilddåb, for der kører vi sydpå. Målet er Paris, men vi er fleksible nok til bare at se hvor vejen bringer os hen. Måske sover vi i bilen, måske i teltet, måske på et hotel. Det vigtigste er at vi har to uger, bare os to sammen, uden andre planer end at slappe af og nyde hinanden. Aaaaah... Men først skal specialet sendes til korrekturlæseren, der skal holdes møde i banken, jeg har min sidste arbejdsdag og efterfølgende gevaldig bytur med kollegaerne.

Ingen kommentarer: