torsdag den 29. maj 2008

Sådan!!!

I dag var jeg inde og snakke med min chef om en rapport jeg har skrevet, og i slutningen af mødet, sagde hun at hun gerne ville tilbyde mig en stilling derinde. En rigtig, rigtig fed stilling! Skulle lige synke tre gange, men så sagde jeg også ja!!! Så tillykke til mig!

En time senere ringede Lækkerkæresten og fortalte at han var blevet forfremmet og har fået en lederstilling. Han er så go' :o)

Lækkerkæresten og jeg tog ud og spiste thaimad for at fejre, og så ind og se Indiana Jones. Den er fed. Og så tog vi også lige en anden stor beslutning, men den fortæller jeg (måske) om en anden dag :o)

8 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Jeg vil stå fadder!

I skal have en unge! :D

Anonym sagde ...

Fadder?! Var ikke klar over at punkere gjorde sig i den slags borgerlige sager Moffe!
Jeg holder nu på, at de skal giftes! Du kan måske følge Miss'en op til alters når hun skal være Missis...

Anonym sagde ...

Tillykke... Du er stadig den sejeste jeg kender :)

Frk. Maj sagde ...

TILLYKKE til jer begge 2 - det har da været en helt fantastisk dag for jer igår :) .. I fortjener det bestemt.

Meget spændt på at høre den anden nyhed ;)

Miss Blue Eyes sagde ...

Ha ha ha, straks gik gætterierne i gang. Nu ved vi jo ikke om det bliver til noget, men gør det skal jeg nok skrive om det :o)

Unknown sagde ...

woptoDUh - congrats med den nye stilling og alt andet :0)


U woman!! such a teaser . .

Sebastian sagde ...

Sjovt som alle tænker barn og bryllup - helt vildt smart med barn efter forfremmelse, sådan rent økonomisk; men bliver de glade for det, cheferne? Det skal de jo selvf ikke blande sig i ;-)

Hedl og lykke og til lykke uanset hvad.

Anonym sagde ...

Juhuuuu, en Lækkerbaby. Nice. Nu er du gudmor til iBaby, så ham Moffe kan tro om ;-)