fredag den 9. maj 2008

Psykopatcyklistkvinde!

Det er åbenbart lidt farligt for mig at gå uden for en dør i de dage her. I går lavede jeg stuntet med min tå. I dag skete uheldet så på cykel.
Jeg kører stærk. Rigtig stærk! Det er min evige konkurrencementalitet. Jeg hader når folk overhaler mig på cykelstien, og bliver indædt og stædig, indtil de igen ser mit baghjul. Det har jeg det egentlig fint nok med. Det har aldrig givet mig problemer at drøne derud af.
Lige indtil i morges. Vejen på Halmtorvet drejer og bliver så til Gasværksvej. Det havde lastbilen fundet ud af, så selv om han skulle lige ud, holdt han pænt tilbage for lynet (mig) der skulle rundt i svinget. Lige bag lastbilen holder der dog en kvindelig cyklist på tværs af cykelstien. På tværs!!! Lige efter et sving! Jeg ser hende først da jeg var ca 3 m fra hende. Og jeg havde som sagt ret meget fart på! Hvilket resulterede i et gevaldigt sammenstød. Hun slog sit vist mere end mig (hvilket jeg faktisk synes var meget rimeligt, når det nu var hende der var en spade!).
Men jeg må nok snart erkende at de luftige sommerkjoler som skulle bæres hele weekenden, snart bliver skiftet ud med lange bukser. Ellers bliver de små børn vist bange for mit gule og blå korpus. På den anden side er det jo karneval...
Mon jeg kan finde en kjole der matcher den gul-grønne farve min arm er ved at antage og den blå-røde farve mit ene ben har?

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

GasværksVej !! Arghh .. er sku næsten lige bleven lommetyvet i nettor dér! crack sted . .

hva fanden laver hun på tværs af vejen den dumme kjälling!

trafiktorsk

karneval ER jo li' med Farver

Miss Blue Eyes sagde ...

Gasværksvej stinker! Håber du klappede lommetyven en!

Korrekt at karneval er lig med farver... føler mig bare ikke særlig elegnt, feminin og lækker, når jeg mest af alt ligner en krigsveteran...

Unknown sagde ...

pss! det var sku da garntrisse sådan en psyko ting der befamlede min taske.. og savlende krabbede væk med min ælskede røde pung!

bare fordi én selv stod helt paralyseret og savlede over det der chokolade tilbud sammen med alle de der tyrker damers dér!

Woot!! fordi dér lå al den chokolade jeg sku dypp jordbær i . til et bryllup her til sommer . .

check!

Miss Blue Eyes sagde ...

Blændet af chokolade... Ak ja, det sker alt for tit.

Unknown sagde ...

...men det sker! :D

Anonym sagde ...

Pis. Og du var ikke engang stiv. Tag lige en taxa i morgen. Nej, resten af weekenden. Nej, resten af året!