lørdag den 10. maj 2008

Hatrick!

Jeg har pønset på dette indlæg i nogle timer nu, men har først nu fået åbnet computeren.

I dag oprandt dagen hvor der skulle være blogfest. Hvor jeg, langt om længe, skulle møde Frøken Forår, for ikke at nævne de to herre.

Jeg lovede i går Frøken ikke at bevæge mig uden for en dør, før jeg skulle mødes med dem. Og jeg lovede Blymanden at al min færden ville foregå i taxa. Jeg holdt faktisk begge dele. Tog taxa hjem i går (i nat) og brugte formiddagen på terrassen.

Men så skulle jeg lige ned og hente post...

Og der var en trappe...

Slam, bang, av. Og så tog Miss Blue Eyes på skadestuen. I stedet for cocktail med ovenstående sidder jeg med frosne ærter på forstuvet ankel og ser Titanic.... Sølle...


Tre uheld på tre dage. Det må være selv min rekord!!!

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

..total disaster !


nooo shit sherlock - du sku da one unlucky woeeman :I

Miss Blue Eyes sagde ...

Aye mate!!!


Er i øvrigt glad for at du skriver uheldig... og ikke klodset...

Unknown sagde ...

ku' én aldrig drømme om!

tss - næ du - uheldig!! - tre uheld i træk - tre uhled SÅ meget på stribe! duh - det kan kun være tegn på at du står foran et massivt heldigt gennembrud - somewhere somehow!!

u lucky bastarda ;)

Sebastian sagde ...

Så kan du da glædedig over, at du nu har udstået dine uheld. For det er videnskabeligt bevist, at de kommer i grupper af e (altså ca. 2,7).

Glædelig Pinse og god bedring med anklen.

Miss Blue Eyes sagde ...

Pedrsn & Sebastian: I giver mig håb!!!

Så må der tydeligvis være en seriøs mængde held på vej i min retning :o) Det afventer vi så, mens vi steger i solen :o)

Anonym sagde ...

Du er satme uheldig. Kan du ikke låne lidt af Frk. Majs fugleklat ;-)

Frk. Maj sagde ...

Bedre sent end aldrig med en kommentar!... Men hvor var du savnet! Næste gang holder du dig altså indendøre i mindst 3 dage op til arr. :)

Unknown sagde ...

har du stadig gang i ærterne? - ellers knald dem hårdt, sammen med hønsefond og é voila! du har Crème Ninon - dvs - først når der er øset godt mæ både Le Champagne samt Flödeskum hen over -.- Niiice ;0)

Uden Relevans sagde ...

Du har vundet i lotto tror jeg, andet kan det ikke være.