torsdag den 8. maj 2008

Elegant som altid

Eller man skulle nok nærmere skrive elefant som altid...

Jeg har haft sandaler på i dag. På vej på arbejde præsterede jeg så at smadre foden ind i en sten eller sådan noget. Hvilket resulterede i en stor flænge på storetåen. Lavede blodspor hele vejen ned af Vesterbrogade og havde farvede min sko rød da jeg kom på arbejde. I samme opgang som mit arbejde ligger der en privatpraktiserende læge, så der gik jeg ned. Tåen blev renset og forbundet efter alle kunstens regler og resten af dagen sad jeg med foden oppe.

Lidt et problem at have sko på nu. Hvilket sætter visse begrænsninger for weekendens outfit!

Måske man også lige skulle holde lidt igen med dansen i weekenden...

1 kommentar:

Frk. Maj sagde ...

.. du kan roligt hvile tåen i aften, så du er klar på noget danse lørdag - blev der sagt! :)