torsdag den 22. maj 2008

Flashback eller "Kom så ud af det skab!"

I går aftes kom jeg i tanke om endnu en bommert fra weekendens udskejelser.

Vi sad til en middag og jeg var fuldstændig sikker på at jeg havde set den ene mand før. Da jeg sagde det til ham, fortalte han at han havde oplevet det samme da han så mig. Vi havde altså mødt hinanden før. Pludselig kom jeg i tanke om ham i en meget tæt omfavnelse med en af mine bøssevenner på en bøssebar i Kbh. Den tanke videreformidlede jeg straks med høj og klar stemme til hele selskabet.


Det viste sig at kvinden der sad ved siden af ham, var hans kone...


Så gik de hjem.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

shit happens ;=)

Uden Relevans sagde ...

Så har de da i det mindste noget at tale om.

Sebastian sagde ...

Hovsa

Noget med at, det bare en gang imellem er smart at pakke sin viden ind? ;-)

Anonym sagde ...

Du er min helt