tirsdag den 18. marts 2008

Travl og lykkelig

Det er 100 år siden, jeg ved det godt. Men altså... Blog er blevet nedprioriteret til fordel for alt muligt andet (skulle lige til at skrive "liv" men erkendte at det ville stemple mange mennesker... ego inkluderet).

Jeg elsker mit forskerjob. De er vildt søde. Emnet er vildt spændende. Og med alt beskedenhed: jeg er vildt god til det.
For et par uger siden spurgte de om jeg ikke har lyst til at skrive en ph.d. derinde. Og DET har jeg! Så nu er vi i gang med at søge financiering. Tør slet ikke tro på noget, før vi har fået svar.

Lækkerkæresten og jeg er stadig lykkelige sammen - grænsende til det kvalmende :o) Vi har selvfølgelig lidt op og nedture, men grundlæggende set; lykkelige!
I overmorgen tager vi til Amsterdam. Vi trænger til lidt kvalitetstid sammen efter Lækkerkærestens sidste specialeræs. Han afleverede i sidste uge, og afventer nu dommen.

Virksomheden går langsomt fremad. Lidt for langsomt efter min mening, men sådan er det når man også er afhængig af andre.



Det var den overordnede update. Så til hverdagen. Jeg sidder i skrivende stund med Mr Mac på på skødet. En stor kop kaffe er inden for rækkevidde. Den fede sorte kat ligger spindende ved min side. Den nye røde ipod er ved at lade op. På bordet står en kæmpe buket liljer og dufter. På det hvide tv kører et af de første afsnit af Beverly Hills (De så jo fantastiske ud dengang! :-D). Køkkenet flyder med snavsede vinglas. om halvanden time kommer Piloten til middag.
Og det leder tilbage til overskriften. Jeg har faktisk lidt travlt, men jeg er godt nok lykkelig :o)

1 kommentar:

Anne O'Manne sagde ...

Dit indlæg gjorde mig varm og glad i maven. Hvor er det godt at høre, at det går så godt.

(Af misundelighedsårsager nægter jeg at kommentere dit iPod-indlæg)