tirsdag den 25. marts 2008

Den skide svoger - eller klog af skade...

Jeg indrømmer det blankt. Jeg er ikke nogen stor fan af min svoger og har aldrig været det. Min holdning til ham blev dog betydelig bedre, da han en dag tilbød at lave hjemmesiden til vores nye praksis gratis. Det tog vi selvfølgelig imod, og fik også planlagt noget rigtig godt.

Han skulle være færdig d. 1. marts.

Han gik en uge over tid... og kom med gode undskyldninger.

Så gik han to uger over tid... og kom med halvdårlige undskyldinger.

Nu er han så gået næsten en måned over tid, og har åbenbart opgivet undskyldningerne. I hvert fald meddelte han os i dag, at han nok ikke kunne nå det alligevel, og nu tog han jo også en måned ud at rejse, og så havde han jo slet ikke tid.



Tak for røv, din spade!! Havde du meldt det klart ud fra starten, havde vi jo bare fundet en der kunne gøre det.



Nu ligger landet sådan, at jeg faktisk ikke er fuldstændig tabt bag en vogn når det kommer til sådan noget computer-noget. Så jeg meldte mig frivilligt til at prøve at flikke noget sammen. Og efter tre timer ligger der nu en ganske fin, enkel men absolut brugbar, hjemmeside på vores domæne.

Kors. At man ikke bare gjorde det fra starten af!

Ingen kommentarer: