søndag den 30. marts 2008

Kvaaaaalme....

Hvem pokker var det der fik den rædselsfulde ide at smide mig ind i et smukt rum, fyldt med fede kager????


Okay-okay, jeg kan vist ikke takker andre end mig selv her, men det var virkelig kvalmende! På den lækre måde... Vi åd! Der var specielt en chokoladekage som var så fantastisk at jeg var fristet til at lave en "Da Harry mødte Sally"-scene! Mundorgasme!!!!! Hindbærrouladen, appelsinkagen og creme brulee'en var også helt fantastisk. Til sidst havde vi det så dårligt, at vi ikke kunne holde ud at kigge på flere kager. Da manden i toget åbnede en Cocio var jeg ved at kaste op!


Jeg er rimelig sikker på at jeg har taget en 8 - 10 kg på, på ganske få timer. Tror jeg vil smide træningstasken over skulderen og slæbe mig ned i centret. Suk.... Støn....

Jeg er stadig meget mæt!! Har I medlidenhed med mig?

Ingen kommentarer: