lørdag den 5. januar 2008

A walk down memory lane

I går havde jeg to gamle venner på besøg. Vi mødtes da jeg var 11 og specielt den ene var en rigtig god ven i flere år. Vi har rejst en del sammen og oplevet en masse. Vi har mødt andre venner fra hele verden... og så har vi i øvrigt ikke set hinanden i 15 år.

Vi fik kontakt igen via facebook, og i går var de så til middag herhjemme. Det var super hyggeligt! Vi kiggede på billeder fra gamle rejser, af gamle venner, af os som 11-årige... Det sidste var godt nok ikke særlig kønt :-D Hvorfor var neonfarver så hipt dengang? Hvorfor var man bare så ustyrlig grim dengang?

Nå, det var altså en fed aften, og jeg glæder mig over at de igen er en del af mit liv :o)

1 kommentar:

Frk. Maj sagde ...

... det er så fedt når man genfinder gamle venner man har mistet kontakt med :)

Lyder som en rigtig hyggelig aften.