torsdag den 10. januar 2008

Opstartstravlhed

Som jeg før har nævnt har jeg nye store karriereplaner. Jeg starter op som selvstændig psykolog, og der er mange ting der skal ordnes.
Ca. halvdelen af min tid vil jeg bruge på klienter. Primært klienter som har problemer der ligger inden for min lille niche, men også andre. Jeg har endelig fundet et godt terapilokale som jeg overtager d. 1. feb. Bliver superspændende!!! Nu begynder jeg så at få lidt stress over, at der jo altså skal falde en husleje. Så nu må klienterne godt begynde at fylde kalenderen. Ved godt at det tager flere måneder at få oparbejdet en klientportefølje, men det er lidt nervepirrende at vente.

Den anden halvdel af tiden skal jeg dels forske, dels undervise, dels holde foredrag og dels fungere som konsulent for forskellige store firmaer. Det er en del af arbejdet som jeg er ret spændt på, for her er jeg nødt til at gøre god reklame for mig selv. Jeg har et fantastisk netværk, og jeg er god til det jeg laver, så der er rent faktisk nogle fede muligheder som kommer faldende ned i skødet på mig. Men jeg føler stadig at jeg bruger meget tid på at reklamerer for mig selv, og det er jeg ikke vant til. Måske man skulle hyre en PR-agent :o)

I går fik jeg besøg af en fotograf. Han skulle tage billeder til mine foldere, visitkort og hjemmeside. Det er sq hårdt at være model! Men vi fik taget nogle rigtig, rigtig gode billeder og jeg var vildt imponerende over hvor dygtig han var. Nu skal de bedste så redigeres lidt, og så skal jeg vælge hvilke der skal bruges hvor.

Jeg synes jeg har travlt. Men det er en god og meget spændende travlhed, og det er vildt at se hvordan det store kaotiske puslespil, langsomt bliver mere og mere komplet. Jeg begynder at kunne se hvilket motiv der er på...

En gang imellem har man brug for at holde lidt fri fra alt den tralvhed. Derfor tager jeg min søster og mor under armen og drager et par dage til London. Den står på shopping, musical og hygge indtil mandag. Bliver dejligt :o)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg tror at du - uden tvivl - er det mest modige menneske jeg "kender" ... Uhh :)

Tillykke med det.

Anonym sagde ...

Hep Hep:-) Lillesøster i GL synes du er supersej og er dybt misundelig over at du bare kan tør og vil realisere din drøm:-)