onsdag den 23. januar 2008

Nu som forsker :o)

Jeg er her endnu :o) Det er jo ikke just indlæggene der er flest af i denne periode, men det er der en grund til. Der sker simpelthen for meget!

Som den kvikke læser husker, er jeg ved at starte op som selvstændig. Der er mange ting der skal falde på plads, og faktisk også en del bekymring om hvorvidt det nu går eller ej. Helt optimalt ville jeg gerne have et deltid- eller fuldtidsjob i nogle måneder, så jeg var sikker på at der var penge nok til huslejen. Det tager nemlig et stykke tid at opbygge en klientportefølje, så regner ikke med at jeg kommer til at have så mange i starten.

Jeg har altså haft alle de her bekymringer om økonomien, og den dag det var allerværst, blev jeg pludselig ringet op og headhuntet til noget nær drømmejobbet. Jeg skal lave noget forskning. Og ikke bare en hvilken som helst forskning - nej, jeg skal lave forskning inden for netop min lille niche. Det er fuldtid i 3 mdr og derefter er der måske noget deltid. Det er simpelthen for vildt, og nogle gange kan jeg slet ikke begribe hvordan tingene bare falder i hak. Jeg er superspændt på at komme i gang. Så fra 1. feb skal jeg forske om dagen og have klienter om aftenen. Bliver hårdt, men sjovt :o)

3 kommentarer:

Lenore sagde ...

Tillykke.. :) Vi kan starte en lille forsker blogklub.. Vi er i hvert fald efterhånden et par stykker.. :p

Sebastian sagde ...

Til lykke med det ;)

Anne O'Manne sagde ...

Det er spændende, fantastisk og helt vildt velfortjent!

Jeg er SÅ glad på dine vegne.
Tillykke!