tirsdag den 29. januar 2008

Brok... og lidt gode ting :o)

Jeg er ved at smide noget tungt ud gennem vinduet af raseri! Gør det ikke, for så ville jeg sikkert bare blive endnu mere sur. Men har lyst! Min a-kasse må nok være verdens mest forstyrret, kværulerende og misvisende a-kasse i verden! Jeg er SÅÅÅÅÅ træt af dem! Og grundet deres fejlagtige råd har jeg lige brugt unødige 600,- kr og er gået glip af tre ugers dagpenge. Jamen det gør da ingenting! Tag jer ikke af det! Banken er sikkert mægtig forstående over for, at der ikke er penge til huslejen i denne måned!

Jeg har også været nede for at lave min folder. Havde lavet en rigtig fin en og skulle bare have den trykt. Gik ned til et kopicenter og tænkte at det nok ikke var for svær en opgave for dem. Men det var det åbenbart, for da jeg så prøvekopien, løb jeg skrigende væk. Billedet var grumset og fuld af striber, teksten var utydelig, de havde vendt halvdelen af teksten på hovedet og den pris jeg havde fået i telefonen var pludselig ikke den pris de ville have. Så nu prøver Lækkerkæresten at lave et par hundrede foldere til mig, gennem sit arbejde. Det kommer bare til at tage lidt længere tid end beregnet, hvilket betyder at meget af mit reklamefremstød, også bliver forsinket. Vist meget godt at jeg har forskerjobbet, for der kommer vist til at gå lidt tid, før der kommer klienter i biksen...


Nu er det hele jo ikke dårligt (selv om jeg er MEGET utilfreds med a-kassen, og skifter ved første lejlighed). Der er også gode ting.

Fx har vi fået nyt komfur i dag. Det har vi trængt til! Det gamle (som jo altså ikke er ældre end 5 mdr) blev ved med at gå i baglås når det blev varmt. Og let's face it - det gør et komfur tit. Så lige så snart der var gang i mere end 2 plader, blev det så overophedet at man pludselig ikke kunne hverken skrue op eller ned på det. Så måtte man slukke ude på relæet og lade det køle ned, før man kunne fortsætte. Nå, det er nu blevet skiftet, så nu kan vi forhåbentlig lidt igen.

Jeg har også lige brugt en hyggelig formiddag sammen med Girlie-girl og hendes nuttede hundehvalp på en god café.

Senere skal jeg mødes med en bekendt som jeg skal snakke lidt forretning med. Måske kan hun give min virksomhed et ordentlig skub i den rigtige retning, så kryds lige fingre!

1 kommentar:

Sebastian sagde ...

Det var da et mærkeligt komfur, I har haft ;(=?

Mht A-kasse, så undrer man sig til tider over, hvem de egl er til for at hjælpe ;(

Det var da et mærkeligt kopicenter, øv.