tirsdag den 20. oktober 2009

Tur til Malmø

I morgen skal jeg med min mor til Malmø. Uden Storm! Han skal blive hjemme hos sin far og så må jeg ud på et toilet en gang imellem og malke ud så jeg ikke eksploderer.
Er naturligvis ganske ambivalent med det. Glæder mig voldsomt til at komme ud og shoppe i ro og mag uden at skulle tænke på amning, bleskift osv. Og omvendt er jeg lidt spændt på hvordan det kommer til at gå med flaske, mos osv. Har fuld tillid til Lækkerkæresten, men alligevel...


Og apropros mos, så har jeg fundet et mærke som Storm er helt vild med. Ellas Kitchen! Han guffer det i sig og råber på mere når det går for langsomt. Har forsøgt at genskabe blandingen herhjemme, men det er bare slet ikke det samme. Lidt irriterende. Jeg er faktisk ret god til at lave mad, men Storm gider stadig ikke spise noget som ikke kommer fra Kvickly eller Føtex. Nå, har læst at Ellas Kitchen skulle være billigere i Sverige, så måske jeg skulle købe noget med hjem.

Ingen kommentarer: