tirsdag den 20. oktober 2009

Vaccinationsreaktion

Storm har i dag fået sin, lidt forsinkede, 5 mdrs vaccination. Jeg havde forventet en pjevset lille dreng, som helst ville sidde hos sin mor hele iden. I stedet har jeg en dreng der blev lagt til at sove i sin barnevogn ude på terrassen og som har sovet lige siden. Det er nu næsten 3 timer siden.

3 timer!!!


Vi snakker altså knægten som til daglig sover ca 2 x 20 min.


Jeg ved ikke rigtig om jeg skal være nervøs, men har naturligvis tjekket ham et hav af gange og han sover noget så dejligt. Tror nu nok jeg vækker ham om lidt. Mest fordi kloge tunger siger at hvis de sover over tre timer af gange om dagen, går det ud over deres nattesøvn. Og jeg er svært glad for det nattesøvn jeg får. Hvilket egentlig ikke er meget. Men det brokker man sig vist ikke over lige nu :o)

Ingen kommentarer: