torsdag den 15. januar 2009

Hvor gravid er man lige når...

... man får en sindssyg trang til kiksekage? Som i, rent faktisk at man begynder at græde fordi Lækkerkæresten får fremstammet, at det kan han altså ikke lige skaffe. Græde, dels fordi at man altså skal have kiksekage nu (og det må han da kunne forstå!), og dels fordi at det bliver altså meget mere krævende når først jeg har født, og hvis ikke han kan fremskaffe en kiksekage nu, bliver han så overhovedet en god far?




Urimelig siger I? Ikke under nogen omstændigheder!

3 kommentarer:

Ace63 sagde ...

Har været igennem det 3 gange ;-) er sikker på han gør sit bedste. Hvilket du jo også gør :-)

Anonym sagde ...

Har sagt til min, at når jeg har født, så synes jeg han skal køre til Holbæk og købe after eight is til kvinden der lige har skænket ham en søn.
Han griner og siger at til den tid har jeg sikkert andet at tænke på... !!! Hvad tror han? Og det er vel ikke meget forlangt at når jeg lige har presset en meget stor ting ud fra et sted, hvor der ikke burde presses noget ud fra, at han så tager et par timers køretur, hvis det er det der gør mig glad?

Btw: Hvor langt er du henne? (nysgerrig for om det bliver værre...)

Miss Blue Eyes sagde ...

Ace: Jeg er fuldstændig sikker på at han gør hvad han kan. Og det er altså heller ikke nemt.

Mette: Jeg synes faktisk det er et rimeligt ønske. Men hvorfor vente til du har født? Jeg ville kræve det nu (kan godt forstå hvorfor din mand ikke lige kan skaffe dig is lige nu - men så når han kommer hjem fra Langbortistan)!
Hvorfor er det i øvrigt at der ikke er nogen der har opfundet take-away-kiosken der har alt? Så man bare lige kunne ringe og bestille is, chokolade og KIKSEKAGE ligesom man kan bestille en pizza. Og så få det bragt til døren. Synes faktisk at der ligger et temmelig godt businesskoncept der. Så hvis nogen lige gad at lave det omkring Frederiksberg, ville det være helt fint.

Jeg er i 29. uge. Og jeg synes KUN det bliver værre med de der cravings. Selv om det dog ikke har været så slemt som den beskrevne aften med kiksekagen.

P.S. Har stadig ikke fået kiksekage. Ligger i flytterod, men i næste uge laver jeg den fandme selv, hvis ikke der er nogen der skaffer en til mig inden!