torsdag den 15. januar 2009

Crap!

Okay, det kræver lige lidt forhistorie, det her:

Jeg har haft en masse plukveer og det har i perioder set ret bekymrende ud. Lige nu er det ikke superbekymrende, men jeg er blevet sygemeldt og skal holde mig i ro. Ikke nødvendigvis at jeg skal ligge stille og ikke gøre andet end at være til, mere ment som at jeg skal holde mig ret meget i ro og ikke stresse over noget (hø... nemt at sige, ikk?).
Så jeg tuller altså rundt herhjemme og laver ikke så meget. Eller, det vil sige, jeg har faktisk enormt travlt. Jeg skal både se de rigtige serier i løbet af dagen, lægge 7-kabale, tømme opvaskemaskine, vaske tøj og tjekke nettet. Det kan man faktisk godt blive lidt stresset af.

Men det var slet ikke det jeg ville skrive om. Jeg har jo egen virksomhed ved siden af mit fuldtidsjob, og det er helt fint. Jeg har droslet temmelig meget ned de sidste par måneder. Men jeg har for længe siden sagt ja til et job som både er rigtig, rigtig spændende og sindssyg godt betalt. Men det må jeg jo ikke nu! På trods af at det tager 3 timer og så er det overstået. For når man er sygemeldt et sted, så er man nødt til at være det alle steder. Det kan jeg sagtens forstå rationalet i, men for pokker hvor er det bare ærgeligt. Lønnen for det job ville betale en spritny barnevogn. Og det er altså ikke fordi pengene ligefrem flyder i stride strømme herhjemme de dage her...

Så derfor: CRAP!!

2 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Det skal nok gå, det lover jeg.

Miss Blue Eyes sagde ...

Tak morfar :o)