mandag den 6. oktober 2008

Update

Okay, før mit sidste indlæg hvor jeg fortalte at jeg er gravid, er der en temmelig lang periode hvor jeg ikke har blogget. Og der er selvfølgelig sket en masse ting, både gode og dårlige.

Lad mig prøve at give en update på noget af sommeren.

Roskilde festivalen var fantastisk som sædvanlig. Den stod på sjove kollegaer, seriøse drukturer, orange spandexdragter, kamprøb, voldsomme redninger, høreskader og en del dårlig musik.

Resten af juli stod på masser af arbejde, ingen ferie, hedebølge, blå himmel set fra mit kontor , VIP-fester og et par gode kvalitetsdage med Lækkerskatten.

August stod på graviditet, træthed, konferencer, masser af arbejde, kvalme og vantro blikke.

September stod på min lille elskede frøs død. Pacman lå en eftermiddag i sit bur og var død. Ingen kunne sige hvorfor. Var simpelthen så ked af det, og anskaffer mig nok en Pacman 2 en dag, når jeg finder en ny hornfrø der er lige så sød.
I september var vi også på charterferie med hele familie for at fejre min fars 60 års fødselsdag. Rigtig hyggeligt, dejlig afslappende og kun lidt anstrengende. Når man ikke har nogen børn (endnu) er det altså lidt anstrengende at være omringet af en røvfuld små. Heldigvis var der masser af frihed til at tage afsted alene og nyde hinanden, så det gjorde vi et par gange. Mens vi var på ferie havde jeg også fødselsdag, og af Lækkerkæresten fik jeg den smukkeste ring og en tur til Paris. Så vi har besluttet os at fejre nytår i Paris. Bliver superskønt og glæder mig bare så meget.

5 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Det er dejligt at se dig tilbage :)

Anonym sagde ...

Åhh og jeg har dårlig dårlig dårlig samvittighed over kommentaren til forrige indlæg.

Undskyld.

Unknown sagde ...

. . crap - så render du ikke rundt sammen med mig - bæller bajere å cocktails - og beundrer mit fine "ingen adgang" skilt - her til sommer!! ???


næ hov vent - du er 11+1 - så haar du jo spyttet guldklumpen ud - langt inden starten af juli!!

Anonym sagde ...

Morfar: Tak for det :o)

Alice: Det skal du slet ikke ha'! Det kunne du jo ikke vide :o)

Pedrsn: Ha ha. Jeg regner ganske rigtig med at føde lige omkring slutningen af april, men er nu ikke helt sikker på at ørerpropperne fåes i små nok størrelse til at jeg kan tage den nye yngel med på Arena ;o) Men lige præcis at gå glip af de dage, er det jeg er mest ked af ved timmingen.

Unknown sagde ...

jahaer . .

det bare super dårlig timing :)

men teltpløk med det hele - det ER jo fantastiskt. . alligevel!

hehe