fredag den 3. oktober 2008

She's back!!!

Det er adskillige måneder siden jeg har skrevet på bloggen. Det er der flere grunde til, som jeg ikke rigtig gider komme ind på. Men jeg har det got. Jeg har det faktisk rigtig godt!

Når man altså lige ser bort fra kvalme, træthed, lændesmerter, ømme bryster og en mave der mest af alt ligner en burgerdelle.
Jeg er nemlig gravid i 11. uge :o) Selv om vi ligesom var lidt forberedtepå at noget sådan kunne ske, måtte vi alligevel lige synke et par gange da jeg havde tisset på fem pinde og der fremkom ialt ti streger.

Nu har jeg efterhånden vænnet mig så meget til tanken at vi kan snakke om det. Alle har stort set også fået det at vide nu og både familie, venner og arbejdsplads har taget det godt. Selv er vi overlykkelige begge to, og det er vel et meget godt udgangspunkt :o)

Det er, ovenstående taget i betragtning, ikke utænkeligt, at der de næste par måneder på bloggen, vil blive vrøvlet en del om mave, udstyr og voldsomme hormonudladninger. For selv om jeg forsvor at det ville ske, så optager den slags, pludselig tankerne en del.

4 kommentarer:

Julie_a sagde ...

yay! Tillykke! Og ja, alt hvad man har forsvoret skulle ske - sker! Bare flyd med og nyd det :-)

Anonym sagde ...

Uhh Tillykke.

Var ellers lii i Zoo og så en pac-man agtigt frø-fætter, og kom i tanken om at det da var længe siden du var poppet op på listen - og så var du der pludselig..

Jamen altså :)

Sebastian sagde ...

Til lykke og held og lykke med det.

Anonym sagde ...

Tillykke! Det var da dejligt!

Og godt at have dig tilbage igen