onsdag den 29. oktober 2008

Flybilletter, overvejelser, bækkenløsning og kvalme

Nu er der igen gået et stykke tid. Og der er igen sket en masse. Vi nøjes med at tage de ting der fylder mest lige nu:

Spassede Sterling!!! Hvordan har I egentlig forestillet jer at vi skal komme til Paris, når vi har brugt alle vores penge på at købe flybilletter hos jer og har lejet lejlighed, og I så beslutter at skide os allesammen et stykke???? Det tænkte I måske ikke på, hva? Eller I er måske faktisk skide ligeglade, hva' hva' hva?!?!? Jamen så overtrækker vi da bare kortet for at købe nogle nye (dyrere!) billetter hos et andet selskab, med lidt mere styr på sine ting, ing'! Ja, det kan faktisk godt ødelægge en morgen i det lille hjem. Spassede Sterling...



Og så har jeg faktisk ligget søvnløs i et par dage. Vi har nemlig fået tilbudt en lejlighed. Hvilket bør være ligegyldigt for vi er jo rigtig, rigtig glade for at bo hvor vi bor og har absolut ingen planer om at flytte. Men vi har altså fået tilbudt denne her lejlighed. På 190 m2. 6 rum, to badeværelser, to etager og tagterrasse. I centrum af Kbh. Og den koster kun 1500,- kr mere end hvad vi giver nu. Så er man jo nok lige nødt til at overveje det igen. Kan lige pludselig se en masse muligheder i det, både nu og om et par år. Vi kan godt klare det økonomisk og ville med et par ændringer faktisk komme til at sidde billigere end vi gør nu. Omvendt er vi jo rigtig glade for at bo her, og hvorfor skal man så overveje det andet? Ja, fordi vi ligesom får 100 m2 og en fabelagtig placering foræret! Men det betyder at vi skal flytte når jeg er i 6 mdr, hvilket betyder at jeg udelukkende kan kommanderer rundt med alle dem som forhåbentlig gider at hjælpe os. Hvilket på den anden side lyder som den mest komfortable flytning ever.
Bottom line er dog at vi faktisk ikke har set lejligheden endnu, og først kan komme til det i weekenden. Prøver at sige til mig selv at det ikke nytter noget at ligge søvnløs før vi får set om den faktisk er så fed som den lyder til at være, men mig selv lytter ikke.


Jeg har kvalme. Mere kvalme end jeg har haft på noget tidspunkt af graviditeten. Det er faktisk ikke skidesjovt. Og bræk er ret ulækkert. Enough said.

Jeg er også så heldig at jeg har begyndende bækkenløsning. Hvis det bliver værre end det er nu skal jeg sygemeldes, hvilket helt sikkert vil være røvkedeligt, så det gider jeg ikke. Gider heller ikke have mere ondt end nu. Smerter er absolut på min not-liste de dage her*. Så laver flittigt mine øvelser på en stor bold og svømmer på livet løs.




*The, chokolade, Lækkerkæresten og massage er på min hot-liste...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke...
Googlede dig lige...
Gravid.. Yeah, ønsker det bedste for dig og lækkerkæresten...

Anonym sagde ...

take it. Ej jeg ved ikke hvor du bor, så kan slet ikke give råd. Men vi bor i lillebitte knalderhyggelig Vesterbro lejlighed på ca 60 m2 med barn under 2, og flere m2 kan man altid finde brug til. Det med at flytte under graviditet er også nemmere end efter. Så må de andre bare knokle, det gør du jo også. Helt ærligt de kan vel godt indrette lejlighed, mens du designer nyt individ til menneskeheden.