lørdag den 8. august 2009

Stort set klar

Der er lavet 103 burgerbøffer, bagt en stor kage, lavet 67 små glas chokolademoussé*, skåret 12 agurker, 6 løg og 30 tomater, sat fadølsanlæg op, lavet isterninger og pyntet op. Mangler vi noget??? Jeg tror det ikke. Mon der er mad nok??? Jeg håber det.
Om et par timer vælter det ind af døren og Storms navngivningsfest løber af stablen. Der kommer vist omkring 50 voksne og 15-20 børn. Ved ikke hvor de skal sidde, men det må de selv finde ud af. Heldigvis er vejret med os, så en del kan vel være på terrassen :o)

Nå jo! Jeg mangler at komme i bad :o) Heldigvis sover Storm sødt, så der er god tid til et langt et af slagsen :o)


*Derudover har min mor lavet kransekage, min svigermor en anden kage og min lillesøster 120 muffins.

2 kommentarer:

Alice M sagde ...

Det lyder som lidt af en fest. Godt vejret er med jer.

Tillykke med den lille (halvstore) Storm :)

Randi sagde ...

Holy cow!
Og jeg som syntes det var mere end rigeligt at lave navngivningsmad til kun bedsteforældrene :-) Du er godt nok sej!

Håber I havde en skøn dag og at Storm tog postyret med ophøjet ro :-)