fredag den 21. august 2009

Pludder-pladder og lidt af det hele

Jeg kunne skrive et indlæg om vores sommer so far. Jeg kunne skrive et om Storms navngivningsfest. Jeg kunne skrive et om den sindssyge fight der er i gang med min svigermor. Jeg kunne skrive om den nye veninde jeg har fået, som jeg bare klikkede med at once. Jeg kunne skrive om nogle af de sjove oplevelser vi har haft med Storm. Jeg kunne skrive om min manglende nattesøvn. Jeg kunne skrive om alle de tanker jeg gør mig i forhold til hvilket retning min karriere skal gå, efter barsel. Jeg kunne skrive om mine ph.d.-overvejelser. Jeg kunne skrive om at jeg er mere lykkelig end nogensinde før.



Det gør jeg ikke.



I stedet smider jeg et par billeder. Bare fordi jeg har verdens lækreste, sødeste og sjoveste unge.


Storm synes det er hyggeligt når Master ligger med på legetæppet. Og han vil IKKE have at han går!



Vores lille turbanprins :o) Utroligt hvad man skal udsættes for...



Storm har fundet en yndlingsbamse. En lille fimset kanin. Slet ikke så sej som den krokodille jeg gav ham...

4 kommentarer:

julie sagde ...

Han er lækker! Men alt det andet gad jeg egentlig også godt høre om.

Anonym sagde ...

Tak :o) Og jeg gad egentlig godt skrive det, men det er bare som om tiden ikke rigtig er der i de her dage. Når han endelig sover kolapser jeg også og når han er vågen... ja, så er der gerne knald på!

MBE

Julie_a sagde ...

Oh yeah, det virker bekendt. Det går over om nogle år...

Randi sagde ...

Billeder er bare nemmere :-)

Han er NUSER!