tirsdag den 19. maj 2009

Hvor dum og naiv er man så?

Jeg trængte seriøst til at få sovet lidt i dag. Hård nat og alt det der. Så Lækkerkæresten foreslog at han kunne trille en tur med Storm, så jeg kunne få lidt shuteye. Lød som en god ide, og of they went.

Var en dårlig ide!!!! Føles jo som om jeg har fået revet hjertet ud! Han kan da ikke bare gå med mit barn! Har skrevet sms om at han skal komme tilbage med det samme! Og hvis han overvejer at kidnappe vores barn, finder jeg ham og slår ham ihjel. Jeg mener det! Hvis ikke han leverer mit barn tilbage NU begår jeg mord. Da skideligeglad med at det også er hans barn. Storm er MIN og han skal være hos mig. Kom så med ham!

Det her indlæg er i øvrigt skrevet mens jeg stortuder fordi jeg savner min søn så meget...

3 kommentarer:

Randi sagde ...

Hæhæ.

Jeg tigger og be´r Anton om at trille lange ture med barnevognen, så jeg kan få ro. Det er bare slet ikke det samme at jeg hviler i soveværelset mens far og barn passer hinanden, for jeg hører alligevel hvert et lille pip uanset om det er gråd eller pludr.
Men han er utilbøjelig til det - fordi han er nervøs over hvad han skal gøre hvis drengen bliver sulten. DOH! Køre hjem med ham igen, er mit yderst geniale forslag.

Jeg tvinger armen om på ham en af dagene - for jeg HIGER efter et par timer uden barn i nærheden!
Når det sker, kan det være jeg skriver et indlæg ala dit :-D

marianne sagde ...

Årh altså.. Men kom han så tilbage med barnet, eller skal man passe på derude på gaden hvor en vild mor går rundt og er klar til at myrde?

Anonym sagde ...

Randi:
Skal vi så ikke bare bytte mand? Lækkerkæresten er helt vild efter at være alene med ham... Men efter i går får han max lov til det når jeg sover :o) Det hjælper selvfølgelig også at vi har så stor en lejlighed, for jeg har ingen problemer med at være i et rum hvor jeg ikke kan høre dem.

Marianne: Han kom hjem med ham efter ca 30 min :o) Og selvfølgelig havde Storm det fremragende og havde slet ikke opdaget at hans mor ikke var der.

//Miss Blue Eyes