tirsdag den 16. december 2008

Om at være en hunløve

Det er sjovt, jeg har godt læst at når man er gravid kan ens drømme godt ændre sig og man kan få flere mareridt end man plejer. Jeg synes måske ikke jeg har så mange mareridt, men til gengæld har jeg hardcore actiondrømme.

Og jeg sparker røv!!!

Forleden nat var der en der kom til at skubbe til mig i bageren. Skubbe til min mave! Så fik han så mange tæsk at jeg måske tror, at jeg kom til at slå ham lidt ihjel... Jeg kan huske at det eneste jeg tænkte var, at jeg skulle passe på maven. Skulle beskytte maven. Da jeg vågnede synes jeg måske, at det var en lidt voldsom reaktion....

I nat drømte jeg så, at der var en kvinde det tog Lækkerkæresten på røven. Han plejer nok selv at kunne håndtere den slags situationer, men det fik han ikke mulighed for. Ingen skulle true min lille familie, så hende smaskede jeg også. Jeg er virkelig matrix-ninja-agtig med flyvespark i slowmotion osv.

Jeg vågner helt flov og med dårlig samvittighed, for synes altså ikek at det er en helt fair reaktion, men Lækkerkæresten synes bare at jeg er sej. Og meget hunløve-mor-agtig. Forsvare sin unge og mage osv.



RAAAUW!

1 kommentar:

Uden Relevans sagde ...

Hehehe totalt ninja der!