mandag den 10. september 2007

Sort samvittighed

Jeg er en skidt blogger. En skidt, skidt blogger. Jeg kan ikke bruge undskyldningen; mit net har været nede. Jeg kan ikke bruge undskyldningen; jeg har brugt hvert vågen time på at forkæle min kæreste. Jeg kan til gengæld bruge undskyldningen; Jeg har arbejdet fra kl 7.30 til kl 21.30 stort set hver dag, den sidste uge. Glem 3 måltider om dagen - goddag kaffe og mandler (fremragende energikilde!). Glem weekend - goddag login til intranettet hjemme fra sofaen.

Gode ting der dog er sket; Jeg var til min mors fødselsdag og det var super hyggeligt at være sammen med familien. Det er jeg for sjældent. Og mens vi stod der og nød søndagssolen i haven, proklamerede min storebror at Fridamus skal være storesøster. Så svigersøs er gravid igen :o) Det er vi glade for.

3 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

eiii det lyder ikke rart med alt det arbejde?! Husk at passe på dig selv!

Anonym sagde ...

Du skal da ikke have dårlig samvittighed som blogger. Blog er da fritid og af lyst og tid. Godt du har dit arbejde.

Frk. Maj sagde ...

drop den dårlige samvittighed over blog - det er jo en ærlig sag at have travlt (sagde arbejdsnarkomanen). Og som jeg også har fået at vide en milliard gange, så sørg for at passe på dig selv.

Og TILLYKKE med at du skal være faster igen :-)