søndag den 16. september 2007

Miss Blue Eyes - nu som gammel

Jep, så blev man lige 30. I dag. Tillykke til mig :o)

Holdt en fantastisk fest i går. Havde lavet mad til 45 mennesker og det blev bare så vellykket. Folk var glade, alle dansede, der var mad nok, jeg fik masser af gaver, der blev holdt et par gode taler og jeg fik næsten ikke røde ører når de skålede for mig.

Alt i alt; jeg havde en rigtig god dag og aften. I morges vågnede jeg så ved siden af min skønne skat, med udsigt til to store kasser fyldt til randen med gaver og med gevaldige tømmermænd. Vil I lige se mine gaver? Ja, det vil I i hvert fald. I sidder faktisk helt og hopper af forventning, ikk? Okay, så får I lige et billede:


Der er mange, hva?!? Og det er et godt billede, ikk? Det er taget med gaven fra min dejlige Lækkerskat. Han gav mig bl.a. et Canon Ixus 70 og jeg sidder just nu og leger med det. Det er så fint :o)
Jeg fik også smykker, to pashminaer, bøger, gavekort, lysestager, Cranium, en espressokande, musik, film, make-up, cremer og andre lækkeriting, parfumer og alt muligt andet. Kort sagt; jeg har konstateret at det godt kan betale sig at fylde 30.

9 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

Uhhh body butter og Agent Provocateur ;)
Og det der Cranium har jeg ævlet om længe - min kæreste synes jeg er skør. er det fedt eller??

Og hey TILLYKKE sgu! 30!? Det er da..flot!

Anonym sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! :)

Frk. Maj sagde ...

Tillykke med de 30 :-)

Sikke en masse dejlige gaver du har fået. Hvis du ikke kan bruge det hele, kan du endelig bare sende dem over til mig :-)

Christina sagde ...

søde du, hjertelig tillykke med de 30... ser ud som en fantastisk høst...

slet ikke dårligt :)

Miss Blue Eyes sagde ...

Prinsessens mor: Jep, der er lækkerier :o) Jeg har prøvet Cranium en enkelt gang, og synes det er ret sjovt. Glæder mig til at få prøvet det igen :o)
Er det flot? Som i; imponerende du nåede så langt? ;o)

Lenore: Tak :o)

Frk. Maj: Jeg prøver lige det dersens bytteservice først, men hvis det ikke virker, sender jeg dem da bare til dig ;o)

Miss: Tak for det :o) Og ja, høstenhar været god i år :o)

Anonym sagde ...

Tillykke tillykke.....lidt forsinket, men håber det går.

Og hold da op med gaver....begynder at glæde mig til jeg fylder 3...ææhh 40 må det jo blive - men der er nu lige nogle år til endnu :o)

Anonym sagde ...

Sikke en masse pakker - og nogle lækre af slagsen!

Tillykke med den runde fest - håber tømmermændene forsvandt hurtigt!

Zette sagde ...

Forsinket tillykke. Lyder som alle tiders dag for MBE! Som en der nærmer mig de 40 - om et par år kan jeg kun sige: det bliver stadigt bedre!

Anonym sagde ...

Et forsinket TILLYKKE ;-)