lørdag den 2. januar 2010

En afslutning og en ny start

Aj, jeg har lige set at hver andet indlæg her på bloggen hedder "Verden sødeste unge". Hvor uoriginalt... Sorry. Men han er altså sød...

Nå, det var jo ikke det jeg ville skrive. Først ville jeg skrive: Jeg er her endnu! Lidt i hvert fald. Tiden bliver brugt på alt muligt andet end blog. At rende rundt efter Storm fx. Han lever op til sit navn og kravler rundt og efterlader en sti af ødelæggelser og kaos efter sig. SÅ sødt :o) Det mener jeg faktisk. Jeg suger nemlig alt hvad han gør til mig lige nu og synes det er fantastisk, ligegyldigt hvad det er. Jeg er nemlig totalt i krise. Fra på mandag skal jeg undvære ham i dagtimerne. Min barsel slutter i morgen og jeg skal tilbage i vælten på arbejdsmarkedet. Jeg glæder mig ikke. Jeg vil meget hellere være sammen med min lille trold og jeg hader tanken om at jeg går glip af alle hans sjove påfund. Lækkerkæresten skal overtage Stormvagten de næste tre måneder og han har fået strenge ordre på altid at have videokameraet inden for rækkevidde.

Det gør det ikke bedre at jeg skal starte på nyt arbejde. Jeg tænker, at jeg nok er nødt til at være lidt entutiastisk og motiveret og friskagtig når jeg nu starter, og det er jeg jo slet ikke. Tværtimod. Måske også lidt fordi at jeg deep down tænker, at det nok ikke er et sted jeg er om et år. Det er måske pessimismen der taler og måske bliver jeg herreglad for at være der. Så glad at jeg kan leve med de forhold som gør at jeg nu tænker som jeg gør. Lige meget hvad, er der dog nogle ting ved den nye stilling som stiller mig rigtig godt i forhold til fremtidige stillinger. Bare lige for at se lidt positivt på det også...

Jeg bruger de sidste par dage af barslen på at male Storms værelse. Jeg synes det var så kedeligt og har gået og tænkt hvad der skulle ske derinde. Nu er jeg så i gang med at male grønne bakker og blå himmel. Med nye møbler og en masse bondegårdswallstickers skal det nok blive rigtig fint.

Ingen kommentarer: