fredag den 25. september 2009

Det gode ved en irriterende situation

Storm gider ikke spise grød. Eller mos. Eller vælling. Eller tage en flaske med modermælkerstatning. Storm gider kun mine bryster. Det betyder at han tager ca en gang i timen og er sulten. Hele natten! Jeg er så træt!
Det gode ved den situation er at han simpelthen suger alt næring ud af mig. Så da jeg i mødte rengøringsdamen i opgangen udbrød hun: Hvor har du tabt dig! Jeg kiggede fornærmet på hende og begyndte at forklare at Storm bestemt ikke havde tabt sig, men tog vældig meget på hele tiden. Det viste sig så at hun mente mig...

1 kommentar:

Julie_a sagde ...

Ja, det er så rart når det sker. Desværre virker ammekuren ikke for alle. Jeg har monsterammet begge børn (og skabsammer stadig Agnes faktisk), men jeg taber ikke så meget som et gram. Næsten tvært imod... så jeg er lidt misundelig :-)