tirsdag den 17. april 2007

Hvad jeg har lavet siden jeg stod op

  • Spist morgenmad
  • Klappet tyttebøvserne
  • Surfet på nettet
  • Lyttet til nogle af sangene til ESC-finalen
  • Faldet over hende der den lille Simone der synger godt på youtube...
  • Drukket en usandsynlig stor mængde kaffe, i håb om at jeg ville vågne lidt
  • Danset lidt rundt da de spillede et godt nummer (kan ikke engang huske hvad det var for et)
  • Skrevet ca 2 linier på specialet
  • Slettet ca 7 linier af specialet

Flot Miss Blue Eyes! Skulle du måske lige blive liiidt bedre til at udnytte tiden og få skrevet dit speciale? For lige nu går det faktisk i den direkte modsatte retning.

1 kommentar:

Lommen sagde ...

Heeeey! Du har da osse blogget - tæller det slet ikke? ;-)

Hm... JEG kan så notere på overspringshandlingslisten (fedt ord, ikke?), at jeg har kommenteret på din blog... *suk*